کارآفرینی، استارت اپ، نوآوری

برای ساختن یک استارت اپ جای مناسبی اومدید. :)

برای ساختن یک استارت اپ جای مناسبی اومدید. :)

ایجاد شتاب دهنده در استانها

دوشنبه, ۱۸ بهمن ۱۳۹۵، ۰۸:۳۰ ب.ظ

شرکت همکاران راهپویان همتا با همکاری اپراتور همراه اول، وزارت فناوری اطلاعات و ارتباطات و دانشگاههای دولتی مراکز استانهای کشور در راستای پیاده سازی اقتصاد مقاومتی و اشتغال زایی برای جوانان پروژه «اَکسل» را با هدف ایجاد شتاب دهنده خدمات ارزش افزوده آغاز نمود. این پروژه به منظور حمایت از ایده های نوین بر بستر موبایل در بیش از ۱۰ استان کشور در حال راه اندازی است.
این طرح با سرمایه گذاری ۴۰۰ میلیارد ریالی از ابتدای سال جاری آغاز شده و تمرکز خود را بر تولید خدمات جدید و خلاقانه، محتوای محلی و استانی، خدمات متنوع گردشگری و … قرار داده است.
موسی خواجویی مدیر عامل همراه وس در نشست خبری همین موضوع در حضور خبرنگاران گفت: راه اندازی شتاب دهنده در استانها یکی از مهم ترین پروژه های در حال اجرای مجموعه است و یکی از اهداف مهم پیاده سازی «اَکسل» سرمایه گذاری روی جوانان خلاق و با استعداد ایرانی است که در شهرهای دور افتاده فرصت رشد و پیشرفت کمتری دارند.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۱۱/۱۸
داوود گودرزیان

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی