کارآفرینی، استارت اپ، نوآوری

برای ساختن یک استارت اپ جای مناسبی اومدید. :)

برای ساختن یک استارت اپ جای مناسبی اومدید. :)

شکست اول! بازاریابی استارت اپ

سه شنبه, ۳ اسفند ۱۳۹۵، ۱۲:۱۲ ق.ظ

سلام

در اولین تجربه رسمی خودم در بازاریابی شکست خوردم! در عین بهت و ناباوری متوجه شدم چقدر بازاریابی سخت و پیچیده است. برای بازار یابی باید نبض بازار در دستت باشه! برای گفت و گو با هر صنف و قشری باید با الفبای اون صنعت اشنا باشی!بسیاری از بازاری ها علاقه ای به تغییر رسم و رسوم قدیمی خود ندارند ترجیح می دهند به روش چند ده ساله قدیمی خود ادامه حیات بدهند و این سخت ترین قسمت ممکنه برای راضی کردن بازار است! بله در اولین تجربه بازاریابی رسمی خودم شکست خوردم ولی درس های فوق العاده زیادی از این شکست گرفتم شاید ده ها بار شکست بخورم ولی بالاخره یک بار موفق خواهم شد!

به امید اون روز

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۱۲/۰۳
داوود گودرزیان

نظرات  (۱)

۰۳ اسفند ۹۵ ، ۰۰:۴۱ آموزشی-تفریحی
سلام.بازاریابی خودش الان شده یه رشته دانشگاهی .
پاسخ:
بله. من خیلی دست کم گرفتم بازاریابی رو! بنظرم هم علمه و هم هنر امیدوارم بتونم کسب تجربه کنم و بتونم در بازاریابی موفق بشوم.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی